vrijdag 30 maart 2012




Antiek look met een sonja vleugje.............





Zoals beloofd, mijn antiek look lijst.

Ik wilde zo graag een grote antieke lijst, zomaar om ergens neer te zetten.
Toen voelde ik t idee naar boven borrelen om deze zelf tegaan maken.

Bij de bouwmarkten zijn prachtige sierlijsten te verkrijgen. Je moet ze wel bestellen maar zijn er binnen 5 werkdagen.
Deze heb ik zelf in verstek gezaagd met een grote verstekbak ( goed dat mijn vaders schuur volstaat met zulke prachtige matrialen).
De grades zijn makkelijk in te stellen en het zagen was een fluitje van een cent.
Helaas ging het aan mekaar bevestigen een stuk lastiger, de motagekit wilde niet hechten maar ik ben niet voor 1 gat tevangen wat dat betreft, dus ff mijn tagger gezocht en de hoeken aan de achterzijde geniet.
De zilver spuitbus erover en bij t nog mooie weer droogd de verf goed.
Om de oude look tegeven heb ik als finisching touch de kwast met boenwas erover gehaald.








Eind resultaat.... N prachting sfeerhoekje met mijn antiek look lijst.
 

Een heel fijn weekend.
Luverty, bye.

Dinnetje Sonja

1 opmerking:

  1. Wat een creativiteit zeg, leuk om zelf te maken en eigenlijk zo gedaan:))
    Maar je moet het wel kunnen en durven..een heel mooi hoekje.

    Fijn weerkend,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen