woensdag 28 maart 2012

 



                                             Landelijke Sfeer............





T werdt tijd dat mijn woonkamer een nieuw likje verf kreeg. Dat likje verf eindigde in een complete metamorfose.
Dus ook tijd voor andere decootjes.
De meeste zelfgemaakt of 2de hands eventueel nog ff opgeknapt. Overal zag ik mooie kruiklampen, maar vond ze echt veel teprijzig. Dus even zelf wat bedenken. 2 de zelfde schemerlampen heb. Nog 2 mooie kruikvazen tegen een spotprijsje gescoord en aan de slag.
Alleen hoe krijg ik de 2 lampen staandend in de kruiken zonder dat ze megazwaar worden.
Goede tip gekregen.... purschuim.
Dus vullen, alleen ik ff eigenwijs en toch iets meer als de helft vullen. Resultaat een mega purvaas.
Ach ff met een mesje krabben als de pur hard genoeg is. Toch?
Na een uurtje pur krabben nog even wat vlak schuren en verven. De lampen even aansluiten en voila.... Mijn nieuwe aanwinst. KRUIKLAMPEN.
En het ziet sfeervol uit.
 





 

Ben trots op mijn creativiteit van deze week.
Morgen begin ik met een sierlijst voor mijn kamer, maar die laat ik pas zien als die af is. In mijn gedachten is die af en erg mooi.

Tot dan,

Luverty, bye

Dinnetje Sonja




Geen opmerkingen:

Een reactie posten